Последни иновации от Lamborghini Urus

Lamborghini Urus от 2021 г. е екстремен в почти всяко отношение и и точно това, което се очаква, от легендарния производител на суперавтомобили изгради SUV. Неговите издълбани каросерии и тежки пропорции са подходящо преувеличени, но не мислете, че това италианско чудовище с 641 к.с. не е ужас на пистата.

 

Всъщност е най-бързият SUV, който беше пуснат на Virginia International Raceway. Това е доказателство както за отдадеността на Lamborghini на абсолютната производителност, така и на готовия за писта хардуер на джипа. Докато суперколите на компанията Aventador и Huracan могат да се радват само на двама души, Urus може да забавлява – и без съмнение да плаши – до петима пътници. Заедно с реално използваемото товарно пространство, той има способността да тегли ремарке и да се справя с офроуд препятствията. Разбира се, струва цяло състояние и споделя някои части с много по-евтиното Audi Q8, но Urus 2021г. печели титлата си като най-добрия SUV.

Автомобилът се задвижва от би-турбо V8 мотор, който пуска директно към колелата 641 кс, избухва дълбоко на празен ход и абсолютно крещи под пълна газ. Постоянното задвижване на всички колела и осемстепенната автоматична скоростна кутия се комбинират с цялата тази мощност, за да осигурят фантастично ускорение. Urus преминава от 0/100 км/ч. за 3.1 секунди и разкъсва четвърт миля за 11.3 секунди.

По същия начин Lamborghini достига максимална скорост от 320 километра в час. Urus се усеща атлетично зад волана, с бързо управление и стабилни високоскоростни завои. С въздушни пружини на четирите колела, автомобилът има регулируеми височини на каране въз основа на различните си режими на задвижване. Стандартните въглеродно-керамични спирачки гарантират, че Urus спира по-добре от очакванията ви..

На разположение на пътниците е драматична спортна кабина, която е класическа за Lamborghini. Бутонът за стартиране се крие под червен капак, а превключвателят изглежда като дроселна клапа. Вляво от превключвателя има лостове, които контролират режимите на задвижване и позволяват персонализирани настройки на производителността. Има много облицовки от изкуствен велур и въглеродни влакна, докато информационно-развлекателната система и реконфигурируемите габарити са направо от Audi. Задната седалка има широко място за пътници и може да побере между двама и трима души в зависимост от избраната конфигурация на седалките. Вътрешното пространство за съхранение е подчертано от полезни джобове на вратата и кошче зад плаващия централен корпус.

Джипът изобилства с най-новите функции за свързване и инфоразвлечения. Заедно с изцяло дигитален клъстер, има два сензорни екрана, вградени в централния блок, които включват контроли за климатичната система, аудио и други. Екраните са с ясна графика и големи икони, но те не са толкова интуитивни, колкото традиционните копчета и бутони. Цената на този SUV  започва от 224 000 долара, но това е логично, все пак става дума за Lamborghini…