Пикниците – последен писък на модата

По време на пандемията ходенето на пикник стана особено модерно. От една страна е на открито и хората, излезли навън за пикника, са на безопасно разстояние един от друг. Освен това могат да си направят страхотни снимки в Instagram. Ето какво споделя организатор на пикници пред Business Insider, който предлага новата услуга от Лос Анджелис до Чикаго.

 

Всичко тръгва от една случка миналия септември. Тогава Рио Швалбах прави предложение за брак на приятелката си по време на пикник на плажа Harbour Patrol Beach в Калифорния. В онзи момент той със сигурност не предполага, че само след няколко месеца пикниците ще се превърнат в решение на проблема с изолацията, самотата и скуката по време на карантината и противоепидемиологичните мерки, въведени заради пандемията.

Швалбах създава компания с офис в Лос Анджелис, която може да ви организира най-страхотния пикник. Нарича се The Picnic Collective и предлага всякакви вкусотии, цветя за украса и дори възглавници с пискюли. Като музикално озвучаване Рио Швалбах пуска „Не се отказвам“ на Джейсън Мраз и ,разбира се, предлага фотограф, който скрито от вас може да заснеме най-важните моменти.

Въздействието на песента е изпробвано при предложението за брак. И Швалбах е убеден, че тя действа безотказно.

Освен това Швалбах разработва какво меню е подходящо да се поднесе и как да стане това – с големи кошници за пикник, пълни със сирена, плодове и цветя. Те са красива украса за отбелязване на рожден ден. И през юли The Picnic Collective организира няколко пикника на плажа, включително един от тях е свързан с празнуването на 30-годишен рожден ден.

Business Insider разговаря с трима основатели на компании, организиращи пикници. Те са на мнение, че клиентите им са най-вече жени на възраст между 20 и 30 години. Те търсят нови начини да отбележат важни за тях житейски събития като брак, рожден ден, деня, в който като бъдещи майки научават пола на детето си, получават предложение за брак или организират моминско парти.

В Хюстън бизнесдамата Марта Суарес от компанията „Пикници в града” споделя, че по време на пандемията е забелязала как хората променят навиците си. И ако преди 40 души са излизали навън да хапнат нещо, то сега те са около десет и си стоят на полянката пред къщата.

Организираните от Суарес пикници са на цена 169 долара за двама гости, като за всеки следващ се добавят по 20 долара на човек. Компанията предлага и някои екстри, като палатки, дървени арки за красота и бамбукови столове.

Суарес основава Picnics in the City през март 2019 г. и черпи вдъхновение от времето, когато е живяла в Париж. „Правех си пикник край Айфеловата кула и исках да осигуря подобно преживяване и на своите клиенти, докато гледат как слънцето залязва над Хюстън“ – казва Суарес.

И 24-годишната Саманта Хентош разказва, че годеникът й използвал услугите на Picnics in the City, когато решил да й направи предложение за брак през април. Пандемията осуетила плановете му да направи това в Париж.

Фирмата Picnics in the City му осигурила пикник в парка Buffalo Bayou. На красива ниска масичка били поставени свещници, оранжеви цветя, а отстрани били сложени красиви възглавници.

Но разбира се пикниците не се организират само когато някой реши да прави предложения за брак. Двадесет и седем годишната Марла Милано разказва как нейна приятелка в Чикаго организирала пикник само за момичета. Това било алтернативен начин да се избяга от неособено безопасното хранене в ресторант в разгара на пандемията.

При Марла Милано цената за организиране на пикник варира между 199 долара за двама души до 1350 долара за цяла компания. Приятелят на Милано е резервирал пикник за седем души, като цената на човек е 88 долара. Това включва всичко – от високоговорител с Bluetooth, през цветя до сирена и торта.

Според Милано пикникът е страхотен начин да се почувстваш добре в приятелска компания и да имаш възможност да си направиш страхотни снимки с тях.

Те са форма на справяне със стреса от коронавируса. Това е причината заявките за организиране на пикник да се увеличили с 47% през последните два месеца. Така пикниците затвърждават позицията си да са последен писък на модата!