Новостите в Сосиете Женерал Експресбанк

Допитахме се и до Сосиете Женерал Експресбанк – първата банка в България, която предложи революционното решение на Евротръст за електронна идентификация на клиенти през мобилно устройство. За новото технологично решение, позволяващо извършването на банкови операции, без необходимост от посещение на офис, банката бе удостоена с наградата „ИТ проект на годината“ в категорията „Банки“ на ICT Media в началото на годината.

Какво ново през 2018?

Преди броени седмици, Сосиете Женерал Експресбанк обяви новата си програма за лоялност от ново поколение MERCI. Тя e предназначена както за индивидуални, така и за бизнес клиенти на банката, които притежават активна дебитна или кредитна карта.

Какво е различното?

MERCI се изпълнява чрез специално разработено мобилно приложение, през което клиентът получава в реално време информация за търговци, предоставящи специални отстъпки. Приложението осигурява актуална информация за отстъпките и разполага със собствена навигация, която ръководи потребителя за лесно и бързо достигане на локациите на търговците. Всички търговски обекти са разделени в категории според вида на продуктите и услугите.

Едно от големите удобствата на MERCI е, че участието в програмата не изисква предварителна регистрация, а е валидно за всички ползватели на дебитни и кредитни карти на банката. Друго предимство е, че отстъпката се предоставя при поискване от картодържателя в момента на плащане в търговския обект.

Приложението се е комбинация от ‘B2B / В2C’* платформа, чрез която търговецът може по всяко време да създаде и планира специални оферти в определен времеви интервал, за избрани клиенти, или продукт. Благодарение на мобилното приложение, офертите достигат в реално време до крайния клиент – картодържател на СЖЕБ.

Мобилното приложение MERCI може да се изтегли напълно безплатно от Google Play и Аpp Store. Освен изгодните оферти, ползвателите на приложението ще могат да участват в различни промоции и да печелят атрактивни награди.

В програмата за лоялност на Сосиете Женерал Експресбанк към момента са включени над 600 търговски обекта в цялата страна, които ще се увеличават прогресивно, а от банката се похвалиха, че за краткото време от лансирането на новата програма, приложението е било свалено от над 3 000 потребители.

ON-THE-SPOT

В разгара на лятото, Сосиете Женерал Експресбанк въведе нова система за мониторинг и подобрение на клиентското изживяване в банковите си офиси. Това е възможно благодарение на инструмента On-The-Spot (OTS), чрез който СЖЕБ е първата, и към момента, единствена банка на българския пазар, използваща този иновативен подход за управление на клиентската удовлетвореност.

Какво е OTS (On The Spot) накратко?

Механизмът дава възможност за получаване на обратна връзка за качеството на обслужване непосредствено след посещение в някой от банковите офиси на СЖЕБ.

До 24 часа след направена операция в офиса, банката изпраща на клиента SMS с молба да попълни кратък въпросник, който той получава на линк директно в съобщението. Попълнените резултати се получават в реално време в онлайн платформа. Най-важни са последващите действия, след получаване на обратната връзка, в зависимост от оценката на клиента.

При негативна обратна връзка, банката се свързва с клиента и му предлага решение на ситуацията или поднася своите извинения. Успоредно с това, СЖЕБ предприема необходимите стъпки, за да предотврати следващи проблеми от подобно естество.

„Обратната връзка от клиента е подарък“, споделя Татяна Иванова, Ръководител „Маркетинг и дигитално банкиране“ в Сосиете Женерал Експресбанк. „Важни са волята и желанието да променим качеството на работа или необходимата организация за съответните подобрения. В тази връзка, On-the-Spot е инструмент от стратегическо значение и ни дава възможност да се вслушаме в клиента, като реагираме своевременно на неговите очаквания“. Тя подчертава и допълнителните ползи от OTS: подобрение на ефективността на процесите в цялата банка, по-висока мотивация на служителите, обслужващи клиенти, както и идентифициране на добри практики и прилагането им в цялата банка.