Новата Mazda 6 е по-разчупена и излъчва стил

Mazda 6 е повече от обикновен семеен седан със среден размер, предлагащ стил, забавно управление на пътя и цената. Издълбаното му тяло и атрактивната кабина са от качество, което бихте очаквали от много по-скъпи автомобили, а разчупеното му шаси осигурява блестящо шофьорско изживяване, което обикновено се свързва само със скъп спортен седан.

 

Взети заедно, тези черти създават изключителна комбинация от великолепна атмосфера, ненадмината динамика и изнедваща достъпност на Mazda 6. Автомобилът няма да спечели много обективни сравнения със своите конкуренти, тъй като не е най-бързият и най-технологичният. Но този чудесен седан надхвърля очакванията и е насочен към сетивата по-добре, отколкото предполага класификацията за „среден семеен автомобил със среден клас“.

Промените са  видими, включително новият ключодържател и значката на багажника за топ модела Signature. Но това може да се очаква, тъй като Mazda 6 се е възползвала от три преобразувания през последните шест моделни години. Най-новото беше през моделната 2018 година, когато добави турбо 2.5-литров четирицилиндров двигател, който надхвърляше стандартния с естествен обем. Турбо двигателят, който разполага с деактивиране на цилиндрите, за да подобри икономията на гориво, и добавя малко повече конски сили и въртящ момент, все още е опция за 2020 година.

Специалната значка за най-високия модел Signature също е нова тази година. Този модел е с кожена и естествена дървесна облицовка, и богат списък със стандартни функции. Очаква се изцяло новата Mazda 6 да дебютира през 2022 г., когато може да се сдобие с  още по-спортен стил заради новия двигател с вградени шест двигателя и задно задвижване.

За разлика от повечето алтернативи за среден размер, моделната серия на Mazda 6 на 2020 г. не е хибридна или Plug-инна. Има обаче избор от два отзивчиви 2.5-литрови четирицилиндрови двигателя. Стандартният двигател генерира 187 конски сили, а опционалният двигател с турбокомпресор генерира до 250 конски сили. Двата се сдвояват с шест степенна автоматична трансмисия. От Mazda подсказаха, че версията с задвижване на всички колела и 2.2-литров турбодизел са произведени за купувачи в САЩ. Това изпълнение предлага над средното удовлетворение от шофирането за семейство седани, с флуидност на контролите и управлението, което е рядкост. Автомобилът е най-забавният в този сегмент с базова цена от 33 хил. долара.