Mercedes AMG GT и неговите ъпгрейди

Mercedes AMG GT несъмнено е едно от най-големите главоболия на Porsche. Той е наследникът на SLS, произвежда се без хвърчащите врати, но с намалено тегло и увеличена производителност. Това е един от най-скъпите и мощни Mercedes-и, които можете да купите.

 

Разположението на шасито с две врати е съчетано с остър, ангажиращ начин на управление и гръмотевичен V8 двигател, който го поставя стабилно до съперника му от този клас – Porche 911.

Базовите модели се произвеждат с 470 к.с. за GT и 515 к.с. за по-бързият GTS. Tова са двата основни автомобила при пускането на модела в серия, но онези, които искат нещо повече ще щурмуват върховния пистов екземпляр наречен AMG GT R – той има 577 к.с., по-фокусирана настройка на шасито и технология, която да помaгa за по-навременна реакция на водача при спортно каране и високи скорости.

Може би най-добрият избор между двата спортни модела и пистовият е така нареченият GT C, който произвежда 549 конски сили. Той е по-бърз от обикновения модел и по-пъргав, което повече ангажира  водачът на автомобила при каране, но въпреки това е по-настроен за пътя от GT R. Дори е достъпен и като роудстър.

Всички, с изключение на GT R(който е малко по-усъвършенстван), дават изненадващо добри резултати на писта. Тъй като окачването не е прекалено твърдо, AMG GT е достатъчно удобен при дълги, целодневни пътувания. Това е перфектният спортен двуместен автомобил, криещ възможности, с които да се простивопостави на много други бързи коли.

Моделът с надпис GT R е най-доброто от скалата – предназначен е предимно за писта, някои дори може да преценят интериора му като не дотам привлекателен, но бързината му е безкомпромисна. Цените варират от 97 хил. паунда за базовият модел GT до 190 хил. паунда за пистовото топ изпълнение AMG GT R.