Special Weekly

Men Follow

Есенна вечер с аромат на пури от Доминикана

Софт-джаз, отбрани питиета и дегустация на леки ароматни пури в спокойна атмосфера събраха ценители в балната зала на столичния Военен клуб на 23 октомври. Събитието бе организирано от фирма ldquo;Трансимпортrdquo;, специализирана в продажбите и маркетинга на световноизвестни марки алкохол и тютюн. Поводът бе представянето на Macanudo - една от най-популярните и предпочитани марки ръчно свити премиум пури в света, която е и най-продаваната в САЩ.


Производството им започва през далечната 1868 г. в Ямайка, а впоследствие се премества в Доминиканската република. Според познавачите пурите Macanudo са с оптимален баланс между сила и аромат, с превъзходна структура, характерен вкус и собствен почерк. Компанията ldquo;Трансимпортrdquo;, която от тази година е ексклузивен представител на марката за България, представи на първото си пура-парти два вида ръчно свити Macanudo - от сериите ldquo;Кафеrdquo; и ldquo;Мадуроrdquo;. ldquo;Кристъл кафеrdquo; от първата серия е мека пура с фин оттенък на сметана във вкуса, изтънчен и свеж аромат, с нотки на бяло вино и кедрово дърво. ldquo;Мадуроrdquo; са по-тежки, но подходящи за всички категории напитки. Ароматът им е фино-сладникав, с доловимо ухание на ванилия, който се усилва в средата на пурата.


На тези доминикански изкушения се насладиха отбрани почитатели на премиум пурите - мениджъри на компании, собственици на заведения, както и популярни български личности и артисти. Целта на ldquo;Трансимпортrdquo; е да създаде сигар-общество (от англ. ез. cigar -пура), което да обедини ценителите на това удоволствие сред дамите и господата, а не просто да наложи марката Macanudo на българския пазар, заяви Здравка Аргирова, мениджър крайни клиенти на компанията. Голяма част от потребителите предпочитат кубинските брандове, но това не изключва разнообразието, както е и при консумацията на алкохол, сподели още елегантната домакиня на партито.


Организаторите планират поредица от подобни събития, които ще дадат възможност на ценителите да се запознаят или да преоткрият различни висококачествени марки алкохол и пури и да изпитат удоволствие от различните усещания, които те създават. По думите на Здравка Аргирова целевата група на фирмата са хората, които уважават себе си и въпреки трудните икономически условия са готови да развиват бизнеса си и да поемат рискове. И които съответно имат нужда да релаксират с чаша питие и премиум пура.


В близко бъдеще ldquo;Трансимпортrdquo; възнамерява да открие верига от магазини, предлагащи стоки от широкоспектърната продуктова линия на компанията - висококачествен алкохол, както и богат избор от ръчно свити пури, пурети и аксесоари за клиентите, които предпочитат най-доброто.


Аромат на хубава пура, чаша питие с кехлибарен цвят и приятна компания - вероятно това е част от формулата на доброто настроение за онези, които умеят да се наслаждават на специалните моменти. Не само през есента, а винаги.

Четете още

Банкеръ Weekly

Испански "инвеститори" завещаха 15 млн. дългове на "Уникредит Булбанк"

Местни играчи от политическия „елит“ у нас са свързани със заверата Столичната община и "Уникредит Булбанк" ще се разминат с вземанията си
... Още »
Банкеръ Weekly
най-после

Край на терора с банковите такси

Става дума за законово изискване и мърдане няма. Още »
Банкеръ Daily

Иван Искров и Спас Русев в обща схема за милиони

Бившият гуверньор на БНБ Иван Искров е пропуснал осем пъти по-големи плащания към фирма на бизнесменът Спас Русев, който неотдавна стана собственик на "Виваком" и... Още »