Special Weekly

Men Follow

Brabus 800 Widestar - готови ли сте за офроуд?

Лошите момчета от Brabus отново ще бъдат бързи и яростни дори да им се наложи да кривнат от лесния асфалтов път. Тежките пресечени горски терени едва ли ще притеснят краля на офроуда - Brabus 800 Widestar. Новият командос на компанията е базиран на Mercedes G-Class серията и по-специално на най-впечатляващата модификация на модела - G 55 AMG, но е надхвърлил далеч постиженията на предшествениците си. Ако си спомняте, в началото на 2009-а немската компания Brabus пусна подобрена версия на Mercedes G 55 AMG, която изглеждаше уникална със своята мощност от 700 к.с., но вече са покорени нови върхове. След като създадоха най-бързия седан в света Brabus Rocket, сега тунинг шампионите извадиха най-мощния офроуд джип.


Звездата е готова да смае автопътешествениците и да смути покоя на горските обитатели с 12-цилиндровия си битурбодвигател , в който препускат 800 коня. Моторът, познат от серията S 600 на Mercedes, е изпипан до съвършенство. Повишението на мощността му е постигнато с увеличаване на обема от 5.5 на 6.3 литра и чрез внедряването на специален колянов вал и разпределители на цилиндрите. Турбовпръскването на двигателя е осъществено чрез два колектора с интегрирани картери, охлаждани от четири интеркулъра. Ансамбълът е завършен от неръждаема и високоефективна система за отделяне на газове, включваща метални катализатори за отвеждане на горещия въздух и


четири хромирани ауспуха

оригинално поставени по двойки пред двете задни колела. Brabus 800 Widestar е конструиран, за да ви достави удоволствие от екстремното шофиране. Скоростната кутия е 5-степенен автоматик с пълно 4х4 задвижване, което позволява невероятното за този клас ускорение от място до 100 км/ч за 4 секунди при максимална скорост 240 км/ч, ограничени по електронен път. Въртящият момент маркира своя пик на 1100 Нм.


Екстериорът на Brabus е доминиран от издължен стилен корпус, който добавя допълнителна доза агресия към класическото купе и отправя недвусмислени послания за предстоящия динамичен екшън. Предната броня е разширена с 12 см, като в нея са интегрирани изходи за оптимална вентилация. От двете й страни блестят две тройки хоризонтално подредени халогенни прожектори, създадени по LED технология. Така че, ако ви се наложи


да издърпате приятеля си, заседнал в пущинака

с возилото си, ще имате пълна видимост за иначе нелеката операция. За стимулиране на силните изживявания през деня пък са предвидени две ръмжащи линии от по пет минисветлини , които са разположени под основните фарове. Изтънчената и добре балансирана композиция е продължена и на задния бъмпер, който включва централно фиксиран протектор. В центъра му има майсторски интегрирана светлина, която ще ви предпази от сблъсък по непредпазливост дори и в най-гъстата мъгла.


Вратите са стилизирани в запазената марка на G-класата, а мощните и широки стъпала позволяват безпроблемно излизане и влизане в автомобила дори в най-тъмни доби. Бодикитът на 800 Widestar се различава от този на стария проект Mercedes G 55 AMG, налице са джанти с нов дизайн, които могат да бъдат поръчани в размери от 20 до 23 инча. Колелата Monoblock от платинената версия са обути в гуми на Pirelli или Yokohama с размер 305/35 R 23. За да подобрят стабилността на автомобила и комфорта на шофиране, инженерите на Brabus са го оборудвали с ново регулируемо окачване и по-мощна спирачна система, с 380-милиметрови дискове и шестбутални апарати на предната ос и 345-милиметрови и четирибутални на задната.


Интериорът е комбинация от лукс, удобство, простор и съвременни технологии. Само с едно натискане на алуминиев бутон с логото на Brabus, ситуиран в центъра на конзолата, водачът може да избира между два режима на каране. В комфортен режим офроуд фенът ще се наслаждава на неповторимо удобство. Лудите усещания в стил Мед Макс са гарантирани от динамичната опция, позволяваща сигурно управление на скорост, при която повечето джипове биха се озовали в положение по таван след не повече от 100 метра пробег.


Системата се самоконтролира

и се променя автоматично в случай на нужда. Когато сензорите усетят, че има нарушение в параметрите на скоростта, страничното ускорение или позицията на волана, автомобилът се пренастройва в спортната си версия за части от секундата.


Предното табло е наистина специално и подчертава индивидуалността на колата. Инструменталният панел е модифициран и далеч по-функционален. До ергономично оформения спортен волан е разположен скоростомер с електронно и механично отчитане до 280 км/ч, а композицията е завършена от илюминиращото лого на Brabus и задължителната за любителите на приключения навигационна система. Джипът е достатъчно голям и удобен за шофьора и пътниците, облицовките на пода са новa разработка, а педалите са направени от неръждаема стомана. Коженият салон може да се аранжира според предпочитанията на клиента - ефирно мекият и проветрив Mistik на Brabus или класиката от 1972-а Alcantara се предлагат в различни колоритни вариации. Бъдещият собственик може да си поръча тапицерия от богата гама, а дървесната обшивка може да бъде произведена във всеки цвят и да изглежда по начина, характерен за луксозните яхти. Цената на джипа също се доближава до тази на морските бижута. За да притежавате Brabus 800 Widestar, ще трябва да се бръкнете доста дълбоко - с около 600 хил. долара.