Lamborghini SVJ Roadster 63 Limited Edition е последното стъпало за Aventador

Един от най-горещите спортни автомобили в съвременната епоха се отличава с нова връхна версия без покрив. Ако има нещо, което трябва да запомните преди да купите Lamborghini Aventador, това е изключителната жажда за кислород на двигателя V12. Колата подобно на тигровите акули в преден план, няма да ви позволи да останете спокойно на едно място за дълго време.

 

Новият Aventador SVJ решава предизвикателството за охлаждане с въздухозаборници, които всъщност си вършат работата и освен това държат автомобилът залепен на пътя. Lamborghini SVJ роудстърът изглежда впечатляващо в сивото ограничено издание, което дебютира тази година в Монтерей.

SVJ е последното стъпало на Aventador, а 63Editon роудстър е връхната точка на SVJ, преди Lamborghini да замени цялата кола с нов модел със среден двигател и близо 800 конски сили. Както при купето, лансирано по време на миналогодишните изложби на Pebble Beach и при модела 63 има точно толкова номерирани бройки, разпределени за продажба („63“ няма нищо общо с параметрите на колата, а с датата на основаване на автомобилния производител -1963 г.).

Всички SVJ63 вече са продадени, според Lamborghini. Тъй като купето започва от 530 854 долара, включително данък за изгаряне на вредни емисии от 5400 долара, може сами да прецените накъде ще се устреми 63 роудстър като цена, ако някой от собствениците изобщо реши да го предложи на търг.

Матовото сиво срещу черен въглерод и червено-оранжеви нюанси е вдъхновяващ шедьовър, а цветните акценти на седалките на SVJ и детайлите на пода светят под UV светлина. Опциите за персонализиране на Ad Personal на Lamborghini включват осем цветови комбинации, които са ексклузивни само за този модел. Включително боядисани акценти за ламелите на капака около двигателя в хром и SVJ лога на външните спойлери и задните калници с гама от повече цветове.

Двигателя V12 пуска в тандем 760 к.с., а огромния заден дифузьор опитва да задържи силата им на пътя, като улавя въздух за подобрена притискаща сила през централната конзола на автомобила и всичко това е съпроводено от оглушителен гръм.