Special Weekly

Ladies First

Сексапилът се връща, но с нов прочит

Илияна Алипиева е управляващ собственик на MDL & Delta Handel - най-големия ритейлър в областта на модата в България и франчайз партньор на едни от най-известните модни брандове в света, сред които са Dolce&Gabbana, Lanvin, Balenciaga, Brunello Cucinelli, Ermenegildo Zegna, MaxMara, Moschino, Paul Smith, Giorgio Armani, Valentino, Alexander McQueen, Vivienne Westwood, Jimmy Choo, MAX&Co, Marella, Marina Rinaldi, Marc Cain, Furla, Palmers, United Colors of Benetton, Sisley и Motivi.

 

Фирмата оперира в София и в страната с над 35 търговски обекта. За работата си през годините компанията е отличена с многобройни призове за най-добър ритейлър, най-добре представена чуждестранна марка на българския пазар, международна европейска първа награда за фирма в луксозния сегмент, както и със специалната награда на ООН за мащабната й дългогодишна благотворителна и корпоративно отговорна дейност

 

Г-жо Алипиева, какви са тенденциите на MaxMara за есенно-зимния сезон 2013-а?

- MaxMara винаги е била фирма с изключително присъствие и идентичност. Идеята е да се създаде стил на обличане с характер, който помага да се разкрие индивидуалността в развитие. Колекциите са предназначени за жената, която е наясно със своята природа и характер и която следва модните тенденции, без да стига до крайност.

Жената MaxMara е нежна и чувствена. Модата този сезон е повлияна от 50-те години на миналия век, времето, когато, по последни изследвания, жената е била най-женствена. Наблюдаваме връщане на сексапила в нов прочит, адекватен на новите условия, в които живеем. Меки тонове в беж и камел, монохромни комбинации или color block имиджи са основните характеристики на колекцията.

Кое е специалното? С какво изкушавате Вашите клиенти?

- MaxMara изкушава с ексклузивни материи, представени в една красива цветна приказка. Главната героиня в нея, разбира се, е жената. Тя живее в един естетски издържан свят, пристан на хубави преживявания и грижа с любов, изразена както в създаване на един безапелационно стойностен продукт, така и във внимателното индивидуално обгрижване на всеки един клиент поотделно.

MaxMara e световноизвестен бранд, синоним на качество и лукс. Защо, според вас, от години диктува модата?

- Концепциите за практичност, функционалност, елегантност, непреходност и финес са ДНК-то на компанията. Върху тях се изгражда образът на съвременната жена. Основното предимство на MaxMara е приемственост и преливане на колекциите една в друга. Това прави възможно надграждането, както и непрестанното обогатяване с нови елементи, без да се елиминира това, което вече съществува в гардероба. Точно това предимство на марката е изключително високо оценено от дамите и е базата, върху която се гради формулата на успеха на MaxMara.

Какво харесват българските бизнес дами?

- MaxMara има 15-годишна история в България. С удоволствие мога да споделя, че в България е създадено MaxMara общество. Клиентките ни са динамични, делови и модерни дами, с които сме изградили отношения на доверие, близост и респект. Българката е много добре информирана за всичко, което се случва на модната сцена, тя внимателно и взискателно следи тенденциите, интерпретира ги.

На какво да заложат за коледните партита по-младите дами и как да интегрират шика и елегантността в уикенд гардероба си?

- Младостта е най-красивото бижу. Затова трябва да му се даде възможност да блести, незасенчено от тежки тоалети, грим или прически. В MaxMara има две колекции, предназначени за младата жена с изтънчен вкус. Моделите са семпли, но ефектни. Малката черна рокля този сезон може да бъде и червена.

Какви "жокери" ще дадете на мъжете клиенти, които искат да изненадат с ваш продукт своите дами за празниците?

- Подаръкът трябва да носи радост на този, за когото е предназначен. Ако не сте сигурни какво би допаднало на жената, за която е предназначен, по-добре е да й подарите ваучер. Така дамата ще може сама да избере онова, което най-много й допада.

Без каква козметика или аксесоар не е препоръчително да посрещаме Новата 2014-а според тенденциите на MaxMara?

- Аксесоарът за този сезон е брошката - голяма, блестяща, доминираща. Може да бъде поставена върху дреха, шапка или чанта. Но най-добрият аксесоар за всеки празник, разбира се, е доброто настроение.

Четете още

Special Weekly

Правим пари с тежък парфюм и желязна воля

Виктория Мучанова е сред най-успешните млади бизнесдами у нас. Говори английски и италиански език, завършила е специалността Счетоводство и контрол в УНСС, а в момента... Още »
Special Weekly
Мина времето, когато се обличахме като мъже, за да ни приемат в бизнеса

Колкото и да си компетентен, ако си зъл, хората го усещат и няма да ти се доверят

Използвайте максимално това, което Господ и родителите ви са дали, и го развивайте
Мая Георгиева е член на Управителния съвет и изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка. Започва работа в банката през 1995-а като директор на международния... Още »
Банкеръ Weekly
криза

Банковите заплати се сриват

Текучеството е огромно, заплатите - 700 лева. Още »