Special Weekly

M.A.C

Коледна приказка за шотландското каре

Лидерът в света на декоративната козметика MAC Cosmetics избра да представи своята коледна колекция в обновения си магазин в столичния The Mall по нестандартен начин. Вместо модно ревю на публиката бе поднесено театрално представление в духа на класическата шотландска приказка.


Колекцията е посветена на модното шотландско каре - Tartan Tale, а стилната визия на магазина на M.A.C вече е в пълен синхрон с всички магазини на марката по света. Обектът е разположен на стратегическа позиция, с лесен достъп за посетителите.


Преди всичко обаче магазинът продължава да е артистично ателие на професионалните гримьори, а клиентите получават индивидуални съвети за грима от специалистите. Тези, които търсят дискретност, могат да се възползват от специалната ВИП зона, където гримьорите на M.A.C. ще се погрижат за перфектната им визия.


Всяка раса. Всеки пол. Всяка възраст - това е кредото на създадената в Торонто през 1984-а от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота Франк Анджело компания Make-up Art Cosmetics (M.A.C). Девизът изразява уважението на марката към красотата във всичките й форми и подсказва специалното й отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването.


През 1995-а Estee Lauder Companies купува 51% от M.A.C и разширява глобално разпространението на продуктите на марката. Внезапната смърт на Франк Анджело през 1997-а поставя началото на нов период в развитието на компанията. Година по-късно Estee Lauder Companies придобива останалите й акции, а президент на бранда става Джон Демси.


Основана с цел да задоволи творческите нужди и високите стандарти на професионалните гримьори, днес компанията е в епицентъра на модата, красотата и поп културата. Усилията на бранда в борбата със СПИН (събрани са над 160 млн. долара), отказът от тестове върху животни и програмите за рециклиране допълват нейната философия. Благодарение на способността си да създава новаторски продукти и да завладява нови пазари M.A.C се радва на изключителна популярност и разполага с търговски обекти в 70 държави по света.