Special Weekly

Ladies First

J’adore Dior - Бъдещето е златно

Докато парфюмът J'adore се превърна в класика, в икона още със своето лансиране през 1999 г., рекламните клипове също оставиха своя следа. Те винаги са били красиви, въздействащи и секси, но преди всичко са предавали послание за лукс и  за женственост, впечатляващи със своята дързост.

Първото послание беше: “Животът не е черно-бял. Животът е златен." Оригинален басейн, пълен с течно злато, идеята за златната баня, снимана от Жан-Баптист Мондино.

После дойде Чарлийз Терон, с прекрасен "стриптийз", заснет пак от Мондино. Този път посланието беше “златото е студено, не се преструвай, отдай се на усещането...”

След това бе клипът на Жан-Жак Ано. В пищния "Версай" великолепно модно шоу започваше със звездата Чарлийз Терон заедно с най-големите икони на Холивуд. Филмчето подчертаваше важната връзка с историята на марката.

Къде отива сега жената J’adore? Жан-Баптист Мондино засне новата история с още по-голяма креативност. Ще почувствате  ценностите на легендарната къща Dior и ще усетите посланието, което ни съобщава, че бъдещето със сигурност принадлежи на жените.

Четете още

Банкеръ Weekly

Милиони в сметките на синдиците на КТБ

А колко се излезли знаят само синдиците и Фонда за гарантиране на влоговете
... Още »
Банкеръ Daily

Парламентът разреши да ни охраняват и чужди самолети

Гласуваха на първо четене промени в Закона за отбраната и въоръжените сили Още »
Банкеръ Daily
Мариана Георгиева:

Миксирани замърсители взломиха комуникацията в ДПС

"Нека седнем някъде по-отзад, защото е много вероятно да ни поканят и отпред. Но ако седнем отпред и ни поканят отзад, тогава боли", коментира Хюсеин Хафъзов Още »