Special Weekly

Ladies First

Едно по-различно място в сърцето на София

Първият концептуален магазин у нас отвори врати преди повече от два месеца и вече е сред предпочитаните места за онези, които търсят уникалното в своя лайфстайл. Идеята за излизането от рамката на познатия лукс и обличането му в нова форма е необичайна за едни и привлекателна за други. Farenah Concept предлага на първите елегантна провокация, а на вторите - място със свой почерк и специална атмосфера. Става дума за едно наистина различно място.


Бутикът е отвъд стереотипите във всяко отношение - от широката гама ексклузивни продукти през мащабното и гъвкаво пространство, което се разгръща на три етажа, до обслужването. Нишова парфюмерия и козметика на топ брандовете от този сегмент, луксозни дрехи и аксесоари на световноизвестни или напълно непознати дизайнери, мултифункционални мебели от хартия и фибер цимент, ръчно изработени бутикови велосипеди, стилно опакован премиум шоколад са само част от изкушенията. На третия етаж е залата за шампанско - също с необичаен и стилен интериор, предназначена за провеждането на изискани събития или просто за разпускане след шопинг. Ако нямате време за разходки по магазините, от Farenah Concept ще ви изпратят селекция от подбрани продукти и персонален консултант или пък ще отворят магазина за вас по предварителна заявка извън работното му време.


Концепцията е клиентът да преживее шопинга като нещо специално, отговарящо на високия му стандарт на живот, и да бъде изненадан от нестандартните проявления на лукса.


Начело на екипа, който стои зад създаването на concept shop, е собственичката му Антоанета Дюнгелян. В нашата рубрика First Lady представяме вниманието ви това, което сподели тя пред Special :


Г-жо Дюнгелян, как се роди идеята да направите concept shop в София?


- Самата локация е сред най-добрите в столицата и прецених, че тук трябва да се направи нещо страхотно, което да провокира, а не да бъде поредният мултибранд, което би било далеч по-лесно. Търсех развитие на бизнеса си и мисля, че избрах най-правилния начин при тези тежки за пазара условия. Проектът е много специален за мен именно защото е много голямо предизвикателство. Във всяко начинание съществува риск, но трудностите провокират креативността - моята и тази на екипа ми. Мисля, че нашата идея е много отворена, тя предполага гъвквост, изследване на ситуацията, нововъведенияhellip; Ако някой наблюдава развитието на магазина от откриването му, би открил динамиката в преобразяването му, което е изключително вълнуващ процес. Не сме в статичното положение, когато просто стоиш и чакаш някой да влезе. Непрекъснато търсим нови партньорства, нови продукти, които да влязат в нашата концепция. Ценовият диапазон е от пет лева до пет хиляди лева, има по нещо за всеки..


Каква част от себе си сте вложили в този проект?


- Много голяма. Всичко е емоция - да намериш съмишленици, да обучиш екипа си, да намериш клиентите, които се припознават в това, което правиш.


Kъм какъв тип клиенти е насочен проектът ви?


- Това са интелигентните, отворени хора, които търсят един по-различен шопинг и удоволствие от това да си похарчат парите, а не просто да отидат в поредния монобранд, който е един и същ и в София, и в Париж. Ако решат да пазаруват при нас, биха могли да се насладят на т. нар. slow retail (бавна продажба), характерен за концептуалните магазини - продължително разглеждане, тестване на ексклузивни аромати и козметика, бавна проба, професионална консултация, чаша шампанскоhellip; Да, това би могло да се случи и в стандартния бутик, но това място очарова по особен начин. Има хора, които не влизат, защото смятат, че това е прекалено скъпо място. А идеята е то да бъде социално активно, да може да влезе всеки, да разгледа спокойно, да се информира от консултантите ни, да се забавлява. Това е въпрос на определен тип култура. Някои искат да потънат в традиционния лукс и на тях би им се сторило глупаво, че тук има запалки по пет лева. Но ние продаваме и много висок клас мода и провокираме несвикналите да пазаруват скъпи марки на подобно пространство. Представители сме и на марки, които влизат за първи път на нашия пазар, но не искаме това да е притегателната ни сила. Искаме да брандираме себе си като Farenah, да ни откриват преди всичко като лайфстайл концепция, като интересно и впоследствие любимо място, гарантирайки, че тук продуктите ни са достатъчно елитни и специално подбрани.


Вие самата обичате ли да ходите по магазините?


- Коя жена не обича? Пък и това е добър повод да използвам моята червена карта First Lady от ПИБ и Дайнърс Клуб България, при това активно при всичките ми пътувания извън страната.


Сама ли правите селекцията и по какъв критерий?


- Да. Важно е, вглеждайки се в детайла, да видя потенциала на дизайнера, креативността, вложения труд, перфектната изработка, за да съм сигурна, че продуктът наистина е елегантен и качествен. Когато той влезе в нашата концепция, на витрината ни се разиграва своеобразна сцена, която разказва история.


Какви цели си поставяте оттук насетне?


- Да бъдем още по-провокативни, за да отваряме сетивата на хората за различни неща. Ние представяме възможности, за които невинаги човек се сеща сам. А ако е на необходимото ниво, за да ги възприеме правилно, той ще ни припознае като мястото, където се чувства прекрасно, където може да заведе приятели, да се наслади на изискано частно или корпоративно събитие. Искаме хората да идват тук с желание, за да прекарат част от времето си по различен начин, да бъдем активна шопинг дестинация.

Четете още

Банкеръ Daily

Кънев: Очертава се управление на ГЕРБ, ДПС и АБВ

Борисов и ГЕРБ направили много ясен, много тежък политически избор дали това правителство ще се занимава с реформи или не Още »
Банкеръ Daily

Татяна Дончева: Дошло е време разделно

Очевидно не можем да направим класическо разделение между леви и десни, смята лидерът на "Движение 21" Още »
Банкеръ Daily

В Германия са шокирани от масовите нападения на емигранти срещу жени в Кьолн

Политици призоваха за правосъдие, дори това да има "политически неудобни" последствия. Още »