Cadillac CT5-V Blackwing – скритото оръжие разполага с 620 коня

Почитателите на Cadillac CTS-V отбелязват: CT5-V Blackwing е законният наследник на тази мощна машина, въпреки че носи друго име. Новият автомобил ще се задвижва от същия компресорен V8 двигател, но обновеният му стил и новият интериор са това, на което Cadillac възлага надеждите си за висока класа.

 

Blackwing ще си съперничи с коли като Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, BMW M3 и Mercedes-AMG C63. За да спечели истински срещу тези спортни седани, CT5-V Blackwing ще трябва да покаже нещо повече от конски сили; осигурявайки брилянтно управление, което да придружава бруталното му ускорение.

Въпреки че Cadillac го нарича CT5-V Blackwing, не се очаква новоразработената двойна турбо Blackwing V8 от CT6V да се предлага под вентилирания капак на автомобила. Вместо това, обновената версия с 650 к.с. и 6.2-литровия V8 на CTS-V ще се сдвои или с шестстепенна механична, или с 10-степенна автоматична кутия. (Това е същият двигател, който задвижва страхотния Chevy Camaro ZL-1). Първоначалните впечатления от стандартния CT5-V говорят за рязко управляем седан, който трябва да се подобри още повече, след като Cadillac се захване с всички опции за окачване, което несъмнено да бъде стандартно за модела Blackwing.

Колата ще споделя кабината си със стандартния CT5, което ще придаде на седана интериор с голямо пространство с много функции и забавления. Обикновената кабина на CT5 е комбинация от материали – някои фини, други определено не чак толкова, но се надяваме Cadillac да облече CT5-V Blackwing подобаващо за да съответства по-добре на по-високата входна цена. Докато багажникът на Blackwing вероятно ще бъде със същия размер и форма като обикновения CT5, възможно е Cadillac да елиминира функцията за сгъване на задната седалка, за да подобри структурната твърдост на купето.

Автомобилът не е тестван при катастрофа към момента от Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), също и от Застрахователния институт за безопасност на пътищата (IIHS); и обикновеният CT5 все още не е преминал такова тестване. Марката е включила множество функции за помощ на водача при стандартно оборудване и като допълнителна опция, от които ще може да се възползва всеки купувач на съответната цена.

Това тежко американско торпедо, заплаха за много елитни спортисти от всички брандове, излиза на пазара с базова цена от 90 000 долара и гаранция от 6 години или 70 000 мили.