Bollinger B1 може да ви закара навсякъде

Ефективният SUV Bollinger B1 изглежда като ретро бензинов Off-road от миналото, но може да се похвали с модерно, изцяло електрическо задвижване и с непредполагаемите 614 конски сили. В него се съчетават елементи от оригиналния Ford Bronco, както и Land Rover Defender.

 

Джипът беше построен заедно с пикапа B2 в Детройт и се твърди, че и двата осигуряват 200 мили пробег между зарежданията. B1 прилича на бойна машина от войната, високопроходим и неочаквано мощен, с интериор лишен от почти всякакъв лукс.

Тази корава машина разполага с два електрически мотора – единият е разположен на предната ос, а вторият задвижва задната – които комбинират общо 614 конски сили. Задвижването на всички колела е стандартно и Bollinger фиксира 4.5 секунди време от 0 до 100 километра в час. Двускоростната трансферна кутия осигурява както висок, така и нисък обхват на системата за задвижване на всички колела. Когато се комбинира с 15-инчов просвет, това трябва да даде на B1 реални офроуд възможности. Капацитетът за теглене е солидните 4 тона, а товароносимостта стига до почти 2.5 тона.

Вградената батерия от 120 kWh осигурява до 200 мили пробег на шофиране. B1 може да се зарежда, като се използват 110-волтови или 220-волтови контакти, но се предлага и бързо зареждане с постоянен ток, така че пълното зареждане да бъде възможно след около 75 минути.

Кабината на B1 е обикновена и непривлекателна, но има места за четирима възрастни в нея. Задните седалки се сгъват и след това се обръщат към страничните прозорци на SUV-а за да се освободи място за допълнителен товар. Говорейки за товари, B1 има специален проход от кабината към предния багажник, което му позволява да побере предмети, които са почти толкова дълги, колкото целия SUV. Ако предпочитате офроуд на открито, B1 има подвижни врати, предно стъкло и странични прозорци с възможност за отваряне. Като цяло автомобилът няма информационно-развлекателни системи, нито навигация на таблото, а Bluetooth-а е единствения стандарт.

Този всъдеходът се води работен камион от клас 3 и заобикаля определени правителствени разпоредби, които изискват въздушни възглавници и тестване при катастрофа. Цената на този гигант започва от 125 000 долара, но всеки цент си заслужава, заради силата, която ще ви предложи.