Beyoncé & Adidas: Неочакван обрат след лансирането на колекцията

Бионсе продължава да прави история – най-номинираната жена за наградите „Грами“, първата и единствена чернокожа водеща на музикалните фестивали Coachella и Glastonbury, три сключени проекта с Netflix на стойност 60 млн. долара, включително и реакциите от новата ѝ спортна серия облекла, които са доста куриозни.

 

Колекцията IVY PARK

Както „Special“ вече писа – http://www.special.bg/noviyat-proekt-na-bionse-ivy-park-x-adidas-skoro-po-magazinite/ новият съвместен проект на Бионсе и Adidas излезе на пазара на 18 януари. Самата изпълнителка също се бе погрижила феновете ѝ да са постоянно информирани, споделяйки различни снимки от новата си колекция в Instagram. В другата социална мрежа, Twitter, певицата от Хюстън даже създаде специален хаштаг за новата си колаборация с немската спортна марка – #IvyParkXAdidas. Още повече, че списание ELLE бе удостоено с честта да сложи лика на Бионсе върху корицата си.

Част от спортното облекло включва гащеризони, асиметрични рокли, байкерски шорти и палта, а основните цветови нюанси са в оранжево, бордо и кремаво. Всички модели са унисекс, за радост на двата пола, а цените им варират, правейки ги по-достъпни за всички. Впрочем и други звезди също се оказаха големи любители на Ivy Park, например Рийз Уидърспун, Зендая и Карди Б.

Но не всичко върви по мед и масло, въпреки първоначалните очакванията, ето защо:

„Копирането“ на Sainsbury’s

Шегата се заражда веднага след публикуването на първите изображения на дългоочакваните аутфити. Оказва се, че цветовата палитра е подобна на униформите на британската верига супермаркети Sainsbury’s. „Не мисля, че новата колекция на Ivy Park ще се появи в Обединеното кралство. Всеки път, когато отидете в Sainsbury’s, някой ще ви потупа по рамото, за да ви попита, на кой стелаж се намира хумусът.“ – пише потребител в Twitter.

Закачката не само многократно се повтаря, а става причина за разгорещен спор между Sainsbury’s и най-верните фенове на Куийн Би (прякор на Бионсе). Фирмата сподели снимка с униформите си в Twitter: върху изображението е написано „оригиналната“, а над него текстът гласи „представяме (компанията) от 1869-а“. Впрочем тагът  #SainsBey, който е получен от имената на компанията и името на звездата, също „обогатява“ публикацията. Докато туитът събира над 15.8 хил. харесвания, лоялните фенове на Бионсе, не разбирайки веднага шегата, тръгват яростно да защитават идола си, стигайки чак до коментиране на цените и финансовото състояние на Sainsbury’s.

 

Унисексът не е за всеки размер

От друга страна, множество почитатели се шокираха като видяха, че размерите на Ivy Park варират само межу XS и XL, въпреки че първоначално бе съобщено друго. Още повече, че мнозина се учудиха, след като Adidas започнаха да продават артикулите си и в така наречената модна линия за хора с наднормено тегло.

Ние си я обичаме и все пак не можем да си мълчим – Би е сбъркала с размерите на Ivy Park…  има по-едри танцьори и беквокали, но отново сме игнорирани… Изключването ни е умишлено, а аз се чувствам изморена.“ – туитна есеистът Кандис Бенбоу.

Рано или късно трябва да се намери компромисен вариант за всички, така или иначе колекцията е вече лансирана…