Анжелина Джоли – за бизнеса и развода

Кинозвездата Анджелина Джоли, най-известна с ролите си в „Tomb Raider“ и „Г-н и г-жа Смит“, където се срещна и се влюби в Брад Пит, даде ексклузивно интервю за светското издание Entertainment Today, в което разказва за бизнеса си, брачните си неволи и за причините, довели до развод.

Звездата има  бизнес за отслабване, който според нея е ефикасен, бърз и евтин начин за загуба на тегло.

„През целия си живот бях пристрастена да се грижа за теглото си поради натиска на Холивуд – трябваше винаги да изглеждам млада и във форма. През последните 20 години пътувах из целия свят и пробвах различни органични съставки и средства за отслабване. Кулминацията бе стартирането на линията за отслабване, която ще е достъпна за всички жени и която съчетава най-богатите и най-търсените в света съставки на достъпни цени.

Анджелина Джоли

Нейната линия се казва Keto Pure и е предназначена само за жени.

„Партнираме си с най-успешните дерматолози и учени в света, за да овладеем наистина идеален режим.  Потребителите на Keto Pure наистина губят тегло, освен това е по-евтина, по-лесна и по-безопасна алтернатива“, обясни Джоли.

Актрисата коментира и отношенията с бившия й съпруг.

„Връзката ни никога не е била черно-бяла, оказа се, че има десетки неща, които Брад и аз просто никога няма да видим с едни и същи очи. Пример за това са различните представи за отглеждането на децата. Тези различия  в крайна сметка ни принудиха да се разделим. Пиенето му стана проблем и той започна да пропилява възможности в Холивуд. Той дори се дразнеше, че не му позволих  да популяризира Keto Pure, тъй като исках да го запазя напълно женски. В крайна сметка той е баща на децата ми, така че няма да кажа твърде много“, обясни Джоли.

Световната знаменитост подчерта, че бившият й съпруг не е бил доволен от предприемаческия й дух. Идеята да ръководи бизнес го карал да се чувства изоставен.

„Не  чувствах като задължение да го накарам да се чувства комфортно и да преследва моята амбиция. Той знае колко много съм обсебена  от отслабването и съм вложила цялото си сърце и душа в този продукт, за да го направя перфектен“, допълни тя.

Джоли сподели още, че с финансовия й екип са успели  да запазят цената ниска, тъй като продават  онлайн директно на потребителите. Също така се похвали, че търгуват  в над 72 държави поради популярността и търсенето.